pondelok 15. augusta 2016

Lauren Brooke Cosmetiques očná starostlivosť | Girl Goes Bio

Jednou zo značiek prírodnej kozmetiky, ktorú som si veľmi obľúbila, avšak na blogu som ju ešte nespomínala, je americká značka Lauren Brooke Cosmetiques. Na dnes som si pre vás pripravila niečo o nimi ponúkanej očnej starostlivosti, pričom obidva produkty patria medzi mojich veľkých favoritov. Rovnako aj recenzia na ich skvelú dekoratívnu kozmetiku vás v budúcnosti určite neminie :).


O americkej značke Lauren Brooke Cosmetiques som sa dozvedela celkom náhodou na jednom zahraničnom blogu o prírodnej kozmetike. Po prečítaní samých pozitívnych recenzií som sa ju rozhodla vyskúšať aj ja. A že to vôbec neľutujem! Odvtedy som od nich vyskúšala už množstvo produktov a žiadny ma zatiaľ ani trochu nesklamal. Produkty sú založené hlavne na obsahu organických olejov, masiel, prírodných extraktov a vitamínov. Prírodné zloženie je samozrejmosť ako aj vysoký obsah certifikovaných organických surovín. 


Lauren Brooke Cosmetiques Očný krém (Eye Firming Creme) - tento očný krém je skutočne výborný. Je mastnejšej konzistencie, keďže obsahuje mnoho prírodných olejov, a preto je skvelý ako nočný krém. Jedným z jeho hlavných účinkov by malo byť minimalizovanie vrások okolo očí. Očné okolie naozaj vyživí, okolie očí je ráno vyhladené a hydratované. Krém je veľmi vhodný aj na zmiernenie opuchoch, či vačkov pod očami. 




Má príjemnú sviežu citrusová vôňu a veľmi ľahko sa aplikuje. Používam ho každý večer po odlíčení, párkrát s ním prejdem po celom očnom okolí a vklepem prstami do pokožky. Krém je veľmi prakticky umiestnený vo vysúvacej tube, takže s nanášaním nie je žiadny problém. Môže sa zdať, že ide o maličké balenie, ale nie je tomu tak. Krémik už používam 2 a pol mesiaca a stále mi z neho ostáva viac ako polovica. Za mňa najlepší prírodný očný krém, ktorý som vyskúšala. Naozaj vyživujúci a hydratačný krém, ktorý je vhodný aj na citlivú pleť. 


INCI: Simmondsia Chinensis Seed Oil*, Cera Alba*, Argania Spinosa Oil*, Olea Europaea Oil* infused with Symphytum Officinale Extract*, Rosa Canina Oil*, Lecithin*, Non-GMO Natural Vitamin E, Olive Emulsifier, Cucurbita Pepo Seed Oil*, Hippophae Rhamnoides (Sea Buckthorn) Oil*, Euphrasia Officinalis (Eyebright) Extract*, Daucus Carota Sativa (Carrot) Seed Oil*, Citrus Aurantium Dulcis (Orange)*, Arctium Lappa (Burdock) Extract*, Plantago Ovata (Plantain) Extract*, Olibanum (Frankincense)*, Citrus Tangerina (Tangerine)*, Vanilla Planifolia (Vanilla) CO2*, Citrus Aurantifolia (Lime)*. 
* Certified Organic 

Zloženie: jojobový olej*, včelí vosk*, arganový olej*, olivový olej* obohatený o extrakt z kostihoju lekárskeho*, olej z ruže šípovej*, lecitín*, prírodný vitamín E, olivový emulgátor, olej zo semien tekvice obyčajnej, rakytníkový olej*, extrakt z očianky rostkovovej*, olej zo semien mrkvy obyčajnej*, pomaranč*, extrakt z lopúchu väčšieho*, extrakt zo semien skorocelu vajcovitého*, kadidlovník pilovitý*, mandarinka*, vanilka*, limetka*. 
* Certifikovaná organická surovina 

Prehľad jednotlivých zložiek nájdete v PRÍRODNOM SLOVNÍČKU

Lauren Brooke Cosmetiques Kondicionér na riasy (Lash Conditioner) je kozmetický produkt, o ktorom som nevedela, že existuje a že ho skutočne potrebujem :D. Ide o sérum na riasy a obočie, ktoré riasy hydratuje, chráni a podporuje ich rast. Sérum obsahuje kefku od mascary, vďaka ktorej sa ľahko aplikuje. Nanášam ho dva až trikrát do týždňa na noc, pričom ho aplikujem na riasy aj obočie. 


Používam ho už dva a pol mesiaca a skutočne som si všimla výrazné zmeny. Riasy sa predĺžili a viditeľne stmavli. Vždy som mala problém s lámaním spodných rias, avšak vďaka tomuto zázraku sa už s ničím takým nestretávam. Čo sa týka obočia, v jednej recenzii som vám už spomínala, že je skutočne podvýživené a riedke. Avšak po dlhodobom používaní tohto séra som si všimla, že obočie sa zahusťuje a viditeľne sa vypĺňa v miestach, v ktorých doteraz nerástlo. Takže úprimne, bez tohto séra už ani na krok! 


INCI: Carthamus Tinctorius (Safflower) Oil*, Olea Europaea Oil*, Simmondsia Chinensis Seed Oil*, Olea Europaea (Olive) Butter*, Persea Gratissima (Avocado) Butter*, Cera Alba (Beeswax)*, Equisetum Arvense (Horsetail) Extract*, Arctium Lappa (Burdock) Extract*, Extract Blend*, Vitamin B Complex, Lecithin*, Berry Extract*, Citrus Aurantium Amara (Orange Peel) Wax, Chia Seed Oil, Non-GMO Natural Vitamin E 
* Certified Organic 

Zloženie: olej zo semien požltu farbiarskeho*, olivový olej*, jojobový olej*, olivové maslo*, avokádové maslo*, včelí vosk*, extrakt z prasličky roľnej*, extrakt z lopúchu väčšieho*, zmes extraktov*, vitamín B komplex, lecitín*, extrakt z bobúľ*, vosk zo šupy pomaranču horkého , olej z chia semienok, vitamín E 
* Certifikovaná organická surovina 

Prehľad jednotlivých zložiek nájdete v PRÍRODNOM SLOVNÍČKU

Obidva tieto produkty som si zakúpila na stránke výrobcu laurenbrookecosmetiques.com. Kondicionér na riasy Lauren Brooke Lash Conditioner (3,5 ml) ma vyšiel približne 8 € a očný krém Lauren Brooke Firming Eye Cream (15 ml) cca 12 €. Obidva výrobky sú skvelé a po ich spotrebovaní si ich plánujem určite kúpiť znovu. Kozmetika Lauren Brooke Cosmetiques je k dostaniu aj na stránke TwistBe určenej pre európskych zákazníkov, avšak ponuka je omnoho menšia ako na stránke výrobcu. 

2 komentáre:

  1. O tejto značke som ešte nepočula, takže ďakujem za rozšírenie obzorov. No a výrobky vyzerajú podľa tvojo popisu naozaj dobre. Až tak, že hneď idem "brouzdať" po nete :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie je zač :) Lauren Brooke má fakt výborné produkty, majú skvelý krémový makeup a odličovacie oleje, teraz som si kúpila aj nejaké rúže a lesky a tiež som veľmi spokojná. Hlavne sa mi páči, že všetky výrobky majú fakt pekné prírodné zloženie. Jediné neagtívnum je to poštovné, keďže je to až z Ameriky :/

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...