streda 29. marca 2017

My-sys krémový deodorant mandarínka & čajovník | Girl Goes Bio

Dneska opäť ďalšia premiéra, tentokrát v podobe slovenskej značky prírodnej kozmetiky My-sys, z ktorej som vyskúšala krémový deodorant s vôňou mandarínka & čajovník.

My sys prirodny kremovy deodorant mandarinka a cajovnik

Slovenskú značku My-sys som zaregistrovala len nedávno, ale veľmi rýchlo ma zaujala veľmi pekným prírodným zložením a širokou ponukou produktov. Filozofia značky je presne taká, akú od prírodnej kozmetiky očakávam - kvalitné suroviny, jednoduché zloženie, účinné prírodné produkty pre každodenné použitie. Ak by vás tak ako mňa zaujímalo, ako sa názov značky vyslovuje, tak sa číta, tak ako sa po slovensky píše, nie ako by to po anglicky nabádalo, keďže vznikol zo slov mydlá + Sys (zakladateľka). Keď ma internetový obchodík konvalinka.sk oslovil s ponukou na recenzie produktov, túto značku na e-shope práve uviedli medzi novinkami, z ktorých ma najviac upútali ich deodoranty. Keďže sa stále snažím nájsť ten pravý prírodný deodorant, rozhodla som sa siahnuť práve po ich krémovom deo s vôňou mandarínka & čajovník.

My sys prirodny kremovy deodorant s vonou mandarinka a cajovnik

My-sys deodorant je načapovaný v malom plastovom kelímku, ktorý je veľmi skladný a môžete ho napasovať do hocijakej kabelky. Obal je veľmi jednoduchý a nás aj tak zaujíma, čo je vo vnútri :). Ako už sám názov hovorí, ide o krémový deodorant, konzistencia je naozaj veľmi príjemná, vďaka čomu sa deo ľahučko nanáša a ešte lepšie roztiera. Deodorant obsahuje jemné zrniečka sódy bikarbóna, no pritom má naozaj krémovú konzistenciu, nie je drsný, ako to pri niektorých deo s vysokým obsahom sódy bikarbóny býva. Pri aplikácii sa hneď rozpúšťa pri dotyku s pokožkou (ako môžete vidieť aj na jednej z fotiek) a veľmi rýchlo sa vstrebe. Ako je to už pri prírodných deodorantoch tohto typu, najviac sa mi osvedčila aplikácia "ručne-stručne".

My sys prirodny kremovy deodorant s vonou mandarinka a cajovnik

Vôňa je skôr jemnejšia, cítim hlavne čajovník, ktorého vôňu mám rada. Je svieža a pridaná mandarínka jej dodáva sladký nádych. Čo je však najdôležitejšie na tejto recenzii je fakt, že tento deodrant funguje úplne skvelo. Úplne top bráni akémukoľvek zápachu a čiastočne pohlcuje aj vlhkosť (tak ako všetky prírodné deo). Samozrejme platí to, čo pre všetky prírodné deodoranty, že deo nebráni poteniu, keďže ide o prirodzený proces, ktorým sa telo zbavuje toxínov a yada , yada, yada... My-sys deodorant je spomedzi tých slovenských, ktoré som vyskúšala úplný víťaz. Deo účinkuje celý celučičký deň, pričom sa vôbec nemusím báť, že by ma mohol sklamať. Viem, že sa na neho úplne môžem spoľahnúť a jedna aplikácia ráno mi vystačí na aktívny deň v svojej celistvosti. Ešte večer cítim jeho vôňu, čo je pre mňa u prírodných deo takmer nevídané. Navyše My-sys deodorant nerobí žiadne fľaky, nefarbí oblečenie, ani nič podobné.

My sys kremovy deodorant s vonou mandarinka a cajovnik

Svojimi prvotriednymi účinkami mi veľmi pripomína deodoranty od americkej značky Bubble & Bee Organic, ktoré sú moja srdcovka a pre ktoré som márne hľadala na slovenskom trhu náhradu. Ale vyzerá to tak, že sa na mňa predsa usmialo šťastie :). Musím však zdôrazniť, že tento deo je veľmi účinný a treba ho aplikovať s mierou. Na nadšené výsledky stačí naozaj málo, čo som si potvrdila hneď prvýkrát, keď som to s ním trochu dosť prepískla a vysušil mi pokožku. Takže sa pri aplikácii určite držte hesla "menej je viac". Zloženie je taká prírodná klasika: antibakteriálny kokosový olej + hydratačné bambucké maslo + prášok z amaranty (arrowroot powder) + sóda bikarbóna s absorpčnými vlastnosťami + vôňa z esenciálnych olejov = 😊. Ako skúšam rôzne prírodné deodoranty, tak sa utvrdzujem v presvedčení, že ide naozaj o individuálne preferencie. Všetky tieto deo majú totiž veľmi podobné zloženie. Odlišný pomer jednotlivých zložiek a použitie rôznych esenciálnych olejov však môže vyhovovať "chémii" každého tela inak. Mne tento vyhovuje na 110% a teším sa, ako ho čo nevidieť vystavím skúške v podobe letných horúčav.

My sys kremovy deodorant s vonou mandarinka a cajovnik

INCI: Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Arrowroot Powder (Maranta Arundinacea), Sodium Bicarbonate, Zinc Oxid, Citrus Nobilis, Malaleuca Alternifolia Leaf Oil, Allantoin, Limonene*
* from natural essential oils

Zloženie: kokosový olej, bambucké maslo, prášok z koreňov maranty trstinovej, sóda bikarbóna, oxid zinočnatý, mandarínka, čajovníkový olej, allantoin, limonén*
* pochádza z prírodných esenciálnych olejov

Ak sa chcete o jednotlivých zložkách dozvedieť viac, ich prehľad so stručnou charakteristikou a vlastnosťami nájdete v PRÍRODNOM SLOVNÍČKU.

My sys kremovy prirodny dezodorant mandarinka a cajovnik

Ak by som mala niečo vytknúť, tak možno len fakt, že ma vôňa nijak zvlášť neohúrila. Je príjemná, ale nabudúce pravdepodobne siahnem po inej variante. Pri značke však jednoznačne ostávam. My-sys ponúka navyše unisex vône vhodné aj pre mužov, pričom môj brat testoval mätovo-limetkovú verziu Green & Fresh a tiež si veľmi pochvaľuje. Takže zakončila by som to asi tak, že 10 z 10 členov rodiny GirlGoesBio odporúča :D. 

Zhrnutie:
deodorant sa veľmi ľahko nanáša
 účinne zabraňuje zápachu
 pohlcuje vlhkosť (do určitej miery)
 vydrží úplne celý deň
 nefarbí oblečenie
 nedráždi
 stačí ho naozaj málo
 krásne prírodné zloženie
 slovenský prírodný výrobok

nabudúce vyskúšam možno inú vôňu

My-sys krémový deodorant mandarínka & čajovník (50ml) som obdržala na recenziu z e-shopu konvalinka.sk, ze čo im patrí jedno veľké ďakujem. Ak vás táto voňavá novinka zaujala, v ponuke je na tomto odkaze za 6,90€. Mne už neostávala nič iné, len vám ho jednoznačne odporučiť a zistiť, či všetko z tejto značky je také super :). 

3 komentáre:

  1. Ja po tejto znacke pokukujem uz davnejsie, ale zatial som nemala moznost nieco vyskusat, lebo v shopoch kde najcastejsie nakupujem ju nemaju. Zaujal ma davnejsie ale ich zinkovy korektor, tak ked budem objednavat prihodim asi aj tento deo :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som sa rozhodovala medzi vyskúšaním deodorantu alebo zinkoveho korektoru, ale nakoniec zvíťazil deo a som veľmi spokojná :). Ale veľmi pravdepodobne dám šancu aj korektoru, lebo už mi pomaly ale iste dochádza zinková mastička :D.

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...