utorok 20. septembra 2016

Navia avokádový krém na problematickú a mastnú pleť | Girl Goes Bio

Nový týždeň je v plnom prúde a dnes tu máme ďalšiu recenziu. Prírodný krém na problematickú pleť zo slovenskej dielne nazývanej Navia? Áno, prosím!

Navia avokadovy krem na problematicku a mastnu plet

Musím sa priznať, že o slovenskej značke prírodnej kozmetiky Navia som prvýkrát počula len pred pár týždňami. Táto kozmetika sa mi však veľmi rýchlo zapáčila hlavne filozofiou firmy a ponúkanými prírodnými produktmi. Kozmetika Navia si zakladá na jednoduchom a zrozumiteľnou zložení svojich výrobkov s vysokým obsahom kvalitných a účinných surovín. Myslím si, že toto je heslo, ktoré by nemalo pri žiadnej značke prírodnej kozmetiky chýbať. Čo ma najviac zaujalo je, že v ich ponuke nájdete celotelové krémy, ktoré môžu byť univerzálne použité na pleť aj na telo. Vďaka ponuke od eshopu konvalinka.sk na zrecenzovanie niektorého z ich výrobkov som sa rozhodla vyskúšať Navia avokádový krém na problematickú a mastnú pleť, na ktorý sa dnes pozrieme bližšie. 

Na začiatku som sa trochu obávala, že keďže je krém univerzálny aj na telo, bude na moju pleť so sklonom k akné príliš ťažký. Zvyčajne používam len ľahšie krémy, lebo sa z iných často vyhádžem. Moje obavy z tohto krému sa však veľmi rýchlo rozplynuli v obláčikoch spokojného nadšenia už po prvých dňoch používania. 

Navia celotelovy avokadovy krem na problematicku a mastnu plet

Navia avokádový krém prichádza v tmavej dózičke, v ktorej objavíte našľahaný, konzistenciou veľmi príjemný krémik, ktorý je aspoň pre mňa takmer bez vône. Krému stačí malé množstvo a vďaka našlahanej konzistencii sa s ním veľmi dobre pracuje, aj keď je hutnejší. Pri kontakte s pokožkou sa rozpúšťa na príjemnú olejovú zmes, ktorá vsiakne do pleti prekvapivo rýchlo, pričom nezanecháva mastný film. Krém rada nanášam na pleť práve navlhčenú kvetovou vodou, na ktorej sa výborne roztiera. Používam ho ráno a aj pred spaním, avšak vtedy v o niečo väčšej vrstve, keďže v noci má časť do pleti poriadne preniknúť. Avokádový krém sa dá bez problémov použiť aj ako podklad pod makeup, skvelo sa mi osvedčil aj pod ten minerálny či púdrový.

Zvyčajne používam krémy určené pre zmiešaný typ pleti, keďže na niektorých miestach sa mi pleť navzdory akné vysušuje a tento krém je zatiaľ najlepší, čo sa týka hydratácie. Pleť je po ňom neuveriteľne hladká, vôbec sa nevysušuje a celý deň zostáva vyživená. Aj po odlíčení makeupu na konci dňa cítim, že jej nechýba vlhkosť. Ale ako je to s účinkami krému na akné? U mňa opäť zavládla spokojnosť :). Avokádový krém pleť vôbec nedráždi, redukuje začervenanie, upokojuje pleť a urýchľuje hojenie existujúcich vyrážok.

Navia celotelovy avokadovy krem na problematicku plet

Veľmi obľubujem prírodné produkty, ktorých zloženie je naozaj jednoduché a viete, že lepšiu prírodnú voľbu sa ani nedá nájsť. A tento výrobok je presne taký! Pozrime sa na zloženie. 

INCI: Persea Gratissima Butter, Cannabis Sativa Seed Oil, Prunus Amygdalis Dulcis Oil, Tocopherol

Zloženie: avokádové maslo, konopný olej (nerafinovaný), mandľový olej, vitamín E (čistý)

Prehľad jednotlivých zložiek so stručným popisom nájdete v PRÍRODNOM SLOVNÍČKU.

Štyri parádne zložky, ktoré sú známe svojimi blahodárnymi účinkami na pleť a to je všetko, žiadna chémia, žiadne podozrivé "akože prírodné" zložky. Na prvom mieste nájdeme avokádové maslo, ktoré je známe svojim hydratačnými a zvláčnujúcimi účinkami, ďalej liečivý konopný olej úspešne používaný pri rôznych kožných ochoreniach, mandľový olej výborný pre citlivú pleť a vitamín E, ktorý chráni, regeneruje pleť a minimalizuje tvorbu vrások. V jednoduchosti je naozaj krása!

Navia avokadovy krem na mastnu a problematicku plet

Navia avokádový krém na problematickú a mastnú pleť (60 ml) som na zrecenzovanie dostala od slovenského e-shopu konvalinka.sk, kde si ho môžete kúpiť za cenu 6,90€. Touto cestou by som takisto chcela poďakovať za poskytnutie recenzovaného produktu a taktiež spomenúť, že ide o môj úprimný názor na výrobok a so všetkým uvedeným v recenzii stopercentne súhlasím. Krémik sa mi veľmi zapáčil a v budúcnosti sa určite plánujem pozrieť aj na ďalšie výrobky značky Navia či už z ich rady na problematickú pleť alebo ostatné kategórie.

A čo vy, vyskúšali ste už niečo od tejto slovenskej prírodnej značky? :)

4 komentáre:

  1. Vidím, že Slovensko je na přírodní značky opravdu bohaté, s několika z nich už mám zkušenost, ale o značce Navia slyším prvně :) Každopádně krém vypadá opravdu lákavě :)
    Lovely imperfections

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, hej, nejak sa s tými prírodnými značkami roztrhlo vrece, ale som len rada :) Navia ma veľmi milo prekvapila, určite plánujem poskúšať ďalšie produkty :)

      Odstrániť
  2. chcem si ho tiež kupiť,vyzerá skvele :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vrelo odporúčam, na problematickú pleť jednička :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...