sobota 10. septembra 2016

Weleda ovsený regeneračný šampón a Weleda ovsená regeneračná kúra na vlasy | Girl Goes Bio


Ahojte všetci! Dnes vám prinášam recenziu, respektíve ódu na skvelý prírodný šampón, ktorý sa veľmi rýchlo stal mojím favoritom spolu s vlasovou kúrou z rovnakej kozmetickej rady, ktorá z nich robí skvelú dvojku pre záchranu suchých vlasov so sklonom k lámaniu. Ide o Weleda ovsený regeneračný šampón a Weleda ovsenú regeneračnú kúru. Tak sa na ne mrknime!

Weleda ovseny regeneracny sampon a Weleda ovsena regeneracna kura na suche a poskodene vlasy

Z Weledy som toho skutočne vyskúšala už veľa, preto nechápem, prečo som tak otáľala s kúpou ich výrobkov na vlasovú starostlivosť. Moje vlasy sú suchšie v dĺžkach, zatiaľčo pri korienkoch sú naopak mastnejšie - zapeklitá kombinácia. Konečne som sa rozhodla dať Welede šancu a siahla som po ich ovsenom regeneračnom šampóne určenom pre suché a poškodené vlasy. Používam ho približne mesiac a pol a nemohla by som byť spokojnejšia! Tento zázračný šampónik moje vlasy úplne milujú. 

Weleda ovseny regeneracny sampon na suche a poskodene vlasy

Weleda ovsený regeneračný šampón je konzistenciou redší ako bežné šampóny, čo býva časté pri prírodných šampónoch. Rovnako ako v prípade šampónov od Logony funguje na báze šetrne čistiacich povrchovo aktívnych látok coco-glukozidu a cocoyl glutamátu, navyše Weleda šampón obsahuje aminokyseliny ovsa, ktoré takisto vynikajú svojimi čistiacimi schopnosťami. Vôňa šampónu je jemná, veľmi príjemná a na moje prekvapenie šampón celkom pekne pení a vďaka tekutejšej konzistencii sa ľahko a rýchlo aplikuje rovnomerne na celé vlasy. 

Väčšina prírodných šampónov, ktoré som vyskúšala (a bolo ich fakt veľa) mi vlasy nechávala po umytí stále dosť vysušené a nedostatočne hydratované. Ako vyzerali lesklo a všetko, ale na dotyk boli stále suché. Keď som prvýkrát vyskúšala ovsený šampón, hneď som pocítila výrazný rozdiel. Vlasy sú po umytí neuveriteľne hebké, hydratované, ľahučko sa rozčesávajú a krásne sa lesknú. Myslím že z prečítaných riadkov je možné detegovať stupeň môjho nadšenia :D. Výsledky sú skutočne úžasné! Po dlhšom používaní vlasy už vôbec nemám suché, ako som mávala a ani sa toľko nelámu. Takže za mňa obidva palce hore! Naozaj najlepší prírodný šampón, aký som doteraz vyskúšala. 

Weleda ovseny regeneracny sampon na suche vlasy

INCI: Water (Aqua), Disodium Cocoyl Glutamate, Disodium Coco-Glucoside Citrate, Sodium Lauroyl Oat Amino Acids, Alcohol, Glycerin, Xanthan Gum, Sucrose Laurate, Fragrance (Parfum)*, Glyceryl Caprylate, Sodium PCA, Avena Sativa (Oat) Extract, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Salvia Officinalis (Sage) Leaf Extract, Lactic Acid, Sodium Cocoyl Glutamate, PCA Glyceryl Oleate, Arginine, Hydrolyzed Wheat Protein, Sodium Phytate, Limonene*, Linalool*, Citronellol*, Geraniol*, Coumarin*. 
* from natural essential oils 

Zloženie: voda, cocoyl glutamát disodný, coco-glukozid citrát disodný, lauroyl sodný aminokyseliny ovsa, alkohol, glycerín, xantánová guma, laurát cukrózy, vôňa*, glyceryl kaprylát, PCA sodný, extrakt z ovsa siateho, jojobový olej, extrakt z listov šalvie lekárskej, kyselina mliečna, cocoyl glutamát sodný, PCA glyceryl oleát, arginín, hydrolyzovaný pšeničný proteín, fytát sodný, limonen*, linalool*, citronelol*, geraniol*, kumarín* 
*derivované z prírodných esenciálnych olejov 

Prehľad jednotlivých zložiek nájdete v PRÍRODNOM SLOVNÍČKU

Weleda ovseny regeneracny sampon na suche vlasy

Ovsený šampónik má veľmi pekné zloženie, čo sa od Weledy dá očakávať. Jednu z hlavných zložiek predstavuje extrakt z ovsa siateho, po ktorej aj celá ovsená rada nesie svoj názov. Za účelom dodania potrebnej hydratácie a regenerácie vlasov nechýba hydrolyzovaný pšeničný proteín či jojobový olej. 

Čo sa týka negatív, ak by som chcela hľadať drobnosti, tak je to fakt, že šampónu spotrebujem pri jednom umytí celkom dosť. Vlasy som zvyknutá umývať dvakrát a mám ich celkom dlhé (po lopatky), takže potrebujem dosť veľké množstvo, aby som vlasy poriadne umyla, keďže sa ľahko mastnia. Ale úprimne toto negatívum mi vôbec nevadí a tohto Weleda šikovníka plánujem veselo kupovať naďalej. 

Z ovsenej rady ponúka Weleda rovnako aj kondicionér a ovsenú regeneračnú kúru, po ktorej som sa rozhodla siahnuť aj ja, keďže mojim vlasom extra starostlivosť určite neuškodí. Kúra má rovnako ako šampón jemnú vôňu a konzistenciou je omnoho hustejšia ako zvyčajné kondicionéry. Vďaka tomu z nej stačí naozaj máličko a bez problémov pokryjete celé dĺžky vlasov, do ktorých sa rýchlo vsiakne. Kúru používam 2-3 krát do týždňa namiesto kondicionéru na umyté vlasy a nechám pôsobiť 5 min. - maximum, čo zvládam :D. Ako som už spomenula, kúra tvorí so šampónom skvelú kombináciu. Na vlasoch je hneď cítiť, že kúra ich ešte viac vyživí, sú vďaka nej hladké a rozčesávajú sa jedna báseň. V zložení nechýba extrakt z ovsa, jojobový olej, bambucké maslo, kokosový a rakytníkový olej. A aj keď obsahuje na poprednom mieste alkohol a jeho deriváty, vlasy vôbec nevysušuje. 

Weleda ovsena regeneracna kura na suche a poskodene vlasy

INCI: Water (Aqua), Cetearyl Alcohol, Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, Glyceryl Stearate, Behenyl Alcohol, Avena Sativa (Oat) Extract, Isoamyl Laurate, PCA Glyceryl Oleate, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Hippophae Rhamnoides (Sea Buckthorn) Oil, Chondrus Crispus (Carrageenan) Extract, Viola Tricolor (Pansy) Extract, Xanthan Gum, Citric Acid, Arginine, Hydrolyzed Wheat Protein, Fragrance (Parfum)*, Limonene*, Linalool*, Citronellol*, Geraniol*, Coumarin*. 
* from natural essential oils 

Zloženie: voda, cetearyl alkohol, alkohol, glyceryl stearát citrát, glyceryl stearát, behenyl alkohol, extrakt z ovsa siateho, izoamyl laurát, PCA glyceryl oleát, jojobový olej, bambucké maslo, kokosový olej, rakytníkový olej, extrakt z írskeho machu, extrakt z fialky trojfarebnej, xantánová guma, kyselina citrónová, arginín, hydrolyzovaný pšeničný proteín, vôňa*, limonen*, linalool*, citronelol*, geraniol*, kumarín*. 
*derivované z prírodných esenciálnych olejov 

Prehľad jednotlivých zložiek nájdete v PRÍRODNOM SLOVNÍČKU

Weleda ovsena regeneracna kura na suche a poskodene vlasy

Ovsenú kúru som si zvykla používať aj do henny. Keďže mám vlasy z dlhoročného farbenia suchšie a henna sama o sebe mi vlasy jemne vysušovala, začala som teda do zmesi s hennou pridávať aj túto kúru. Nielenže sa henna ešte lepšie aplikuje, ale vlasy sú po hennovaní hydratované, krásne lesklé a jemnučké na dotyk. Ako musím sa pochváliť, konečne jeden dobrý nápad! 

Obidva spomínané Weleda výrobky u mňa veľmi rýchlo nahradili moje doteraz používané šampóny a kondicionéry a zaujali prioritné umiestnenie na poličke v kúpeľni :D. Ak som vás ešte o mojom nadšení z týchto výrobkov nepresvedčila, myslím si, že stačí dodať fakt, že zo šampónu mám už kúpené ďalšie dva kusy do zásoby - však čo ak všetci zistia, aký je skvelý a vykúpia ho? Čo by som potom robila? Moje vlasy si už život pred Weledou nepamätajú :D. 

Weleda ovsený regeneračný šampón (190ml) a Weleda ovsenú regeneračnú kúru na vlasy (150ml) som si kúpila v dm drogérii, ale výrobky nájdete aj na e-shope weleda.sk, ovsený šampón za 8,96€ a vlasovú kúru za 9,68€ (vrátane 10%-nej zľavy za členstvo vo Weleda klube) alebo vo vybraných lekárňach. 

10 komentárov:

  1. Pod to se podepisuji! :D Super dvojka, já tedy nemám kúru, ale kondicionér, nicméně myslím, že konzistence i účinky budou dost podobné. Vlásky jsou opravdu skvěle hydratované a hebké a mám pocit, jako by mi je šampon přímo uzdravoval :D
    Jediné, v čem se lišíme je vnímání vůně :D To je taky jediná věc, která mi na šamponu vadí. Přijde mi hodně silná a dost nepříjemná. Ale já mam dost zvláštní vnímání vůně :D

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S tým uzdravovaním som si to všimla aj ja! :) Ako nechápem, ale vlasy sú už úplne o inom, nie ako predtým... Haha sranda tá vôňa :D asi som nejaký čuchový ignorant :D

      Odstrániť
  2. Weleda stále napreduje, už si od nich musím niečo kúpiť. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Weleda má veľa skvelých produktov, určite odporúčam :)

      Odstrániť
  3. Ten kondicionér chcem vyskúša, šampón by mi asi na moje mastné vlasy nesedel. Z prírodných šampónov som bola zatiaľ asi najviac spokojná s Alverde Repair šampónom a tiež Navia tuhým šampónom.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jj kondicionér je super, mne sa vlasy dosť mastnia, ale paradoxne im tento šampón vôbec neprekáža... O Navia tuhých šampónoch som počula samú chválu, už ho mám pridaný do pomyselného nákupného zoznamu :D

      Odstrániť
  4. Vlasy maju po pouziti objem, lahko sa rozcesavaju a su hebke. Skvela prirodna kura! Z vlasovej rady mi tento vyrobok od Weledy sadol najviac.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som rada, že ti tiež tak vyhovuje. Kúra je naozaj skvelá, už iný kondicionér ani nepoužívam :)

      Odstrániť
  5. Taktiež používam tento šampón a kúru od Weledy a neviem si ju vynachváliť. Mám jemné vlasy, no po používaní sú výrazne pevnejšie a zdravšie. Odporúčam každému :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mala som kondicionér a šampón a osvedčili sa mi. Napriek tomu, že prírodného kondicionéru som sa trochu bála, lebo som už mala jednu zlú skúsenosť, mi tento vyhovoval. Musela som však použiť väčšie množstvo a poriadne zmyť. Vlasy sa mi vysušovali menej ako po šampónoch, ktoré som používala doteraz, takisto mali väčší objem a ľahšie sa rozčesávali. Momentálne testujem šampón s prosom, jeho vôňa sa mi páči ešte viac :)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...