piatok 10. marca 2017

Dulcia pleťový krém s ovocím a Q10 | Girl Goes Bio

Koniec pracovného týždňa na blogu zavŕšime článočkom o jednom z recenzovaných produktov, ktorý sa mi veľmi osvedčil a používam ho s radosťou každý deň. Dnes to preto bude o Dulcia pleťovom kréme s ovocím a Q10, ktorý je ako ušitý na problematickú pleť.

Dulcia pletovy krem s ovocim a koenzymom Q10

Na blogu som už viackrát spomínala svoju *problematickú* problematickú pleť. Nielenže sa na nej často urodí nejaké to akné, ale aby toho nebolo málo, je paradoxne aj dosť suchá. To sa mi ešte viac potvrdilo cez túto zimu, ktorú moja pokožka ťažko znášala a musela som ju poriadne hydratovať. Vďaka šťastnej kombinácii akné+suchšia pleť je pre mňa pomerne ťažké nájsť vhodný pleťový krém. Ak je na problematickú pleť, zvyčajne ma nehydratuje dostatočne a ak je na suchšiu, zas sa z neho vyhádžem, lebo je na mňa príliš ťažký. Proste mojej pleti nevyhovieš :D. Prírodné krémy, ktoré bežne používam a moja pleť im dala zelenú, sú Weleda kosatcový hydratačný krém a Navia avokádový krém. A dneska tu máme úlovok číslo tri :). 

Dulcia natural pletovy krem s ovocim a koenzymom Q10

Značku Dulcia som si obľúbila už od momentu, keď som od nich prvýkrát vyskúšala zinkovú mastičku, na ktorú nedám dopustiť. Keď ma oslovili z e-shopu biokrása.sk s ponukou na zrecenzovanie výrobku, voľba bola jasná. Však kto by odolal tým elegantným novým obalom a ešte viac zaujímavým produktom s krásnym prírodným zložením? Keďže Dulcia pleťový krém s ovocím a Q10 je určený najmä na mastnú a problematickú pleť, nebola som si úplne istá, či bude mojej pleti stačiť. Keďže však nejde len o krém proti akné, ale aj o krém, ktorý pleť vyživuje a hydratuje, rozhodla som sa mu dať šancu a som veľmi rada, že som tak spravila. 

Dulcia natural pletovy krem s ovocim a koenzymom Q10 na mastnu a problematicku plet

Krémik svetlohnedej farby sídli v praktickej plastovej nádobke s dávkovačom, všetko pekne hygienické. Vonia jemne po ružovej kvetovej vode, ktorá v zložení hrdo zastáva prvé miesto. Síce ide o krém hutnejšej konzistencie, no vôbec nie je mastný, keďže neobsahuje žiadne oleje. Veľmi dobre sa nanáša na pleť a zakrátko sa do nej vstrebe. Má zmatňujúci účinok, pričom pleť zanecháva hebkú. Už o chvíľu po nanesení vidieť jeho sťahujúci efekt na póry, ktoré doslova scucne, zredukuje začervenanie a celkovo upokojí pleť. Vôbec nedráždi, neucpáva póry, ani nič podobné. A hoci pôsobí na akné, je stále výborne hydratujúci a vyživujúci, čo moja pleť presne teraz potrebuje. Ak by som to mala zhrnúť v skratke, krém s ovocím a Q10 si s mojou pleťou veľmi dobre rozumie. Čo sa týka účinkov na akné, tak je to presne, ako píšu, že ide aj o krém čistiaci. Postupne vidím, ako sa pleť čistí, póry sa toľko nezanášajú, zostávajú čisté a pleť vyzerá lepšie a lepšie :).

Dulcia natural pletovy krem s ovocim a Q10 na mastnu a problematicku plet

Krém používam pravidelne každé ráno na očistenú a tonizovanú pleť, pričom u mňa veľmi úspešne funguje aj ako podklad pod makeup. Makeup sa na neho ľahko nanáša a krém sa nedrolí, ani nič podobné. Aktuálne používam makeup na olejovej báze (recenzka čoskoro) a s týmto krémikom sú skvelá dvojka. Skúšala som ho aj ako podklad pod ZAO hodvábny makeup a Alverde minerálny makeup a v obidvoch prípadoch obstál na jednotku. Krému netreba veľa a ide o dosť veľké balenie, teda aspoň z môjho pohľadu, keďže som zvyknutá na 30 ml drobcov od Weledy.

Dulcia pletovy krem s ovocim a Q10 na mastnu a problematicku plet

Ako je to u Dulcie zvykom, ovocný krém má krásne prírodné zloženie, na ktorom je vidieť oddanosť výrobcov o čo najprírodnejšie zloženie produktov, použitie zložiek v BIO kvalite a pod. Veľmi oceňujem, že na prvom mieste nie je voda, ale ružový hydrolát, ktorý zbožňujem. Pleť hydratuje, je protizápalový a nádherne vonia :). Ďalej v krémiku nájdeme napr. hydratačné bambucké maslo vhodné aj na citlivú pleť, takisto koenzým Q10, ktorý je ako silný antioxidant skvelý na potlačenie starnutia pleti, protizápalový pantenol, môj obľúbený marocký íl, ktorý výborne pleť čistí, no nevysúša a nechýba sóda bikarbóna na ešte efektívnejšie čistenie pórov. A kde je to spomínané ovocie z názvu? Použité sú totiž jahody a maliny ako zdroj bohatý na minerály a vitamíny. Proste všetko, čo pleť bojujúca s akné potrebuje ako soľ.

Dulcia pletovy krem s ovocim a koenzymom Q10 na problematicku plet

INCI: Rosa Damascena Flower Water, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Cetyl Alcohol, Ubiquinone, Butyspermum Parkii Butter, Squalane (Olive), Glyceryl Caprylate, Glyceryl Undecylenate, Fragaria Vesca & Maltodextrin, Rubus Idaeus & Maltodextrin, Panthenol, Mel & Maltodextrin, Moroccan Lava Clay, Glycerin, Sodium Bicarbonate, Citric Acid

Zloženie: bio ružová voda, olivový emulgátor, emulgátor z kokosového oleja, koenzým Q10, bambucké maslo organické, olivový skvalén, kyselina kaprylová, kyselina undecylénová, jahody, maliny, pantenol - provitamín B5, med, marocký íl, glycerín, jedlá sóda, kyselina citrónová

Ak sa chcete o jednotlivých zložkách dozvedieť viac, ich prehľad so stručnou charakteristikou a vlastnosťami nájdete v PRÍRODNOM SLOVNÍČKU.

Dulcia natural pletovy krem s ovocim a koenzymom q10

Keďže tento krém od Dulcie neobsahuje oleje, výrobca ho odporúča doplniť pri nočnej starostlivosti o krém s obsahom olejov. Ja na noc veľmi rada používam čistý arganový olej alebo v kombinácii s hroznovým olejom, čo sa mi potvrdilo ako skvelé duo na problematickú pleť. Ak sa mám priznať, tak sa mi krémik tak zapáčil, že som si už k nemu objednala aj menšieho bratríčka - Dulcia hydratačné kolagénové sérum, ktoré je akoby taká extra starostlivosť, ktorú použijete po kréme na ešte väčšiu hydratáciu, výživu, aby pleť bola pružnejšia a takisto pôsobí aj protizápalovo. Ovocný krém na neho už netrpezlivo čaká. Takže potom môžete očakávať aj nejaké to rodinné foto :D.

Zhrnutie:
rýchlo sa vstrebáva
sťahuje póry, upokojuje pokožku
pleť hydratuje, vyživuje
čistí aknóznu pleť
nedráždi, neucpáva póry
veľmi dobrý podklad pod makeup
pekné prírodné zloženie

ništ

Dulcia pleťový krém s ovocím a Q10 (50 ml) mi na recenziu venoval e-shop Biokrása.sk, za čo im veľmi pekne ďakujem, rovnako ako aj za ich rady pri výbere :). Ak vás krémik zaujal, môžete si ho omrknúť na tomto linku, kde je v ponuke za 15,90€.

8 komentárov:

  1. Akné + suchá pleť? Tomu říkám v kosmetice výzva! Je ale moc fajn, že Ti krém sedl, Silvi. Dulcia má skvělou kosmetiku a sama od nich vedu velkou část kosmetických zásob! :-)
    Bebe
    PS: to "ništ" na konci mě dostalo :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No je to niekedy naozaj challenge :D. Hlavne teraz v zime, inak sa mi pleť tak nesuší. Dulcia to u mňa v starostlivosti na pleť úplne vyhráva, už sa teším na rozrastanie mojej kozmetickej zbierky :D.

      Odstrániť
  2. Tiez ho aktualne pouzivam, mam ho uz druhy krat a tiez som velmi spokojna. Teraz som s kremami troska experimentovala a ani jeden nebol uplne to prave orechove, okrem tiez spominaneho avokadoveho od Navie, ale ten pouzivam len vecer, kedze je moc mastny. Na dennu starostlivost som sa teda vratila k tomuto uz osvedcenemu, ale musim povedat, ze jedna vec co mi troska vadi je to balenie. Viem, preco sa menilo, ale skratka nie je take prakticke, teda ta pumpicka. Takmer vzdy mi nadavkuje viac ako treba - takze sa mi zbytocne zvysuje spotreba. Takisto potom v tom otvore ked nedam ten cudlik co bol k tomu tak mi tam ten zvysok kremu zasycha-co uplne nenavidim alebo teda, ked ho tam dam naspat tak mi vytlaca zvysky kremu. No proste viac mi vyhovovalo to starsie balenie resp mozno by som ocenila iny druh pumpicky v tomto aktualnom baleni.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja zvyknem použiť ten od Navie skôr večer, lebo je predsa mastnejší :). Ja som zatiaľ s pumpičkou u Dulcia krému nemala problém, jedno vytlačenie mi presne vychádza na pokrytie celej pleti. Ani málo, ani veľa. Ale s tým otvorom súhlasím, tým že je taký širší, tak tam treba dávať ten čudlík a nie vždy to pomôže :D. Ako som radšej za toto hygienickejšie balenie oproti predchádzajúcemu, ale má to ešte nejaké tie muchy na vychytanie :).

      Odstrániť
  3. Jo tento krém si každý chválí, což je opravdu skvělé :)
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, pridávam sa k všetkým tým pozitívnym recenziám, majú pravdu :D.

      Odstrániť
  4. Ja momentalne pouzivam od Dulcie kremik s aloe vera a hodvabom a je tiez velmi prijemny. Plet mam podla popisu, ktory si uviedla skoro rovnaku = akne v T zone a lica a celo suchsie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je super, ten som tiež zvažovala, lebo sa mi zdal vhodný. Ďakujem za potvrdenie :).

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...