streda 15. marca 2017

Mylo Na perách - vegánsky balzam na pery s marakujou a kokosom | Girl Goes Bio

Balzamov na pery nikdy nie je dosť. A tých prírodných už vôbec nie. Keď som pred pár mesiacmi uvidela v ponuke od značky Mylo nový vegánsky balzam, vedela som, že ho budem musieť otestovať. A je to tu :).

Mylo Na perach vegansky balzam na suche a popraskane pery

Milí ľudia zo slovenského e-shopu konvalinka.sk boli zase raz skvelí a dovolili mi si vybrať nejaké produkty na testovanie. Keď som v ich ponuke uvidela ako novinku Mylo vegánsky balzam Na perách s marakujou a kokosom, tak som neváhala ani sekundu :). Jediný prírodný produkt, ktorý u mňa nájdete v kabelke za hocijakých okolností (zima, mráz, horúčava, beh do práce, absencia kabelky), je balzam na pery. Pery si natieram každú chvíľu, keďže nemám rada pocit, že sa začínajú sušiť. Popukaným a oschnutým perám sa vyhýbam pravidelnou starostlivosťou a používanie prírodných balzamov mi moju prácu neskutočne uľahčuje. Od značky Mylo som už mala tú česť s pleťovým sérom Ako vánok, ktoré je jedným slovo perfektné, a preto som sa na balzam tešila s veľkými očakávaniami.

Mylo Na perach prirodny balzam na suche a popraskane pery

Na rozdiel od väčšiny balzamov prichádza balzámik od Myla v papierovej tube zaručujúcej praktickú aplikáciu. Už žiadne nehygienické dlabanie prstíkmi! Balenie je elegantné a minimalistické s vintage nádychom, presne také, na aké sme pri značke Mylo zvyknutí. No originálny obal-neobal, prvé testovanie nezačalo dobre :D. Pri pokuse o vysunutie balzamu z tubičky ma zachvátila panika, že môj balzam je pokazený! Točím, točím, a on nie a nie von! Po pár sekundách veľmi hlbokého zamýšľania (a x neúspešných pokusoch) mi napadla prevratná myšlienka, že pravdepodobne sa balzam nevysúva otočením, ale sa len zospodu vytláča - ach, Silvia, a to máš za sebou vysokú školu... :D.

Mylo Na perach prirodny balzam s marakujou a kokosom

Okej, balzam funguje, ide sa ďalej :D. Balzámik ma veľmi príjemnú ovocnú vôňu so sladkastým nádychom, pričom mi osobne evokuje nejaké sladké potešenie z detstva, čo vôbec nie je na škodu :). Hoci je ružovej farby, pery však nefarbí. Konzistencia je skvelá, veľmi ľahko a primerane sa nanáša na pery. Vôbec sa nedrolí a nie je prehnane mastný. Je presne taký, aký má balzam na pery byť. Pery sú po aplikácii dlhodobo hydratované a vyživované. Balzam na nich vytvára ochranný film. Veľmi pekne sa lesknú, vyzerajú upravené a sú krásne hebké. Popukané či suché pery pri tomto balzámku nehrozia ani náhodou. 

Mylo Na perach vegansky balzam s marakujou a kokosom

Prírodné balzamy na pery sú veľmi vďačné produkty. Zloženie nie je tak náročné ako pri niektorých iných produktoch, napr. prírodnom makeupe. Čo pre nás znamená, že sa môžeme tešiť naozaj z krásnych prírodných zložiek, ktorých účinky sú ospevované superlatívmi. Ani tento balzam nie je výnimkou. Máme tu viacero rastlinných olejov a bambucké maslo pre skvelú hydratáciu a výživu pier, takisto extrakt z kvetu múčenky s upokojujúcimi účinkami a protizápalový bisabolol. Za ružovkastý odtieň je zodpovedné rastlinné farbivo z kamienkovca. Z názvu je jasné, že ide navyše aj o vegánsky produkt. Ak už prírodne, tak Mylo ide na 120% :).

Mylo Na perach prirodny vegansky balzam s marakujou a kokosom

Zloženie: bio panenský kokosový olej, bio kandelilový vosk, bio nerafinované bambucké maslo, bio ricínový olej, bio slovenský slnečnicový olej, jojobový olej, 100% prírodné rastlinné farbivo z kamienkovca, extrakt z múčenky, bisabolol

Myslím, že je to jasné, keď poviem, že ide zase raz o skvelý výrobok zo slovenskej dielne Mylo. Je vám asi rovnako jasné, že ho potrebujete tiež :). 

Mylo vegansky balzam Na perach s marakujou a kokosom

Zhrnutie:
praktické balenie 
 ľahké, hygienické nanášanie
 optimálna konzistencia
 skvelá hydratácia a výživa pier
 pery lesklé a hebké, ošetrené
 dlhotrvajúci účinok
 protizápalové vlastnosti
 krásne prírodné zloženie

škoda, že pery netónuje 

Mylo Na perach prirodny vegansky balzam na suche pery

Mylo vegánsky balzam na pery Na perách (9ml) som obdržala na recenziu zo slovenského e-shopu konvalinka.sk, za čo im srdečne ďakujem. Vy si ho môžete zadovážiť na tejto stránke, kde je v ponuke za 6,50€.

A záverečná otázka :). Skúšali ste už tento balzam od Myla?

6 komentárov:

  1. Vypadá dokonale. Sama mám moc ráda přírodní slovenskou kosmetiku a od Mylo jsem ještě nic nevyzkoušela, takže určitě značku zařadím do příštích nákupů. A na balzámy na rty v tyčince jsem závislá :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite odporúčam, ja som už tiež závislá :D.

      Odstrániť
  2. Mylo má krásne obaly, no sama som od nich ešte nič neskúšala. A ako produkt vonia ak teda nejakú vôňu má?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vonia tak sladko-ovocne, pripomína mi to nejakú sladkosť z detstva :D.

      Odstrániť
  3. Áno, áno, potrebujem ho tiež :D Ale musím domíňať tie balzamy čo mám doma, snáď to do konca roka stihnem :D Ale potom túto krásku od Mylo určite skúsim :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hehe, tak to sa máš naozaj na čo tešiť :). Keďže tá prírodná kozmetika nevydrží nejak extra dlho, na to míňanie produktov si dávam pozor aj ja. Mám toho dosť veľa, tak len vždy pozerám, koľko mám času a čo minúť prvé :D.

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...