utorok 11. júla 2017

Navia tuhé prírodné šampóny Čajovník, Vzácne drevo a Maca | Girl Goes Bio

Moja blogovacia aktivita by sa aktuálne dala zosumarizovať anglickými slovami "long time, no see". Bohužiaľ mám toho teraz v práci veľa, tak sa blogu nestíham venovať. O jednu recenziu na skvelé prírodné šampóny sa však chcem s vami podeliť už dlhšie a konečne som si našla chvíľu času a dokopala sa k napísaniu článočku :). 


Dneska to bude o prírodných šampónoch, a nie hocijakých. So slovenskou značkou Navia som už mala tú česť a ich výrobky ma veľmi milo prekvapili, na čele s avokádovým pleťovým krémom. To som ale netušila, aké skvelé šampóny vyrábajú :). Môj obľúbený šampón od Weledy išiel stranou a Navia v tomto smere ovládla kúpeľňu. Pred umývaním vlasov si aktuálne nevyberám, ktorý šampón použijem, ale ktorý šampón od Navie :D. Navia vyrába tuhé šampóny, ktorých čistiace zložky sú založené na šetrných tenzidoch z kokosového oleja, takže sú vhodné aj pre citlivé hlávky. Prichádzajú v 4 verziách: Čajovník (mastné vlasy), Ylang Ylang (svetlé vlasy), Maca (proti vypadávaniu vlasov) a Vzácne drevo (pre všetky typy vlasov). Ako správna blogerka som vyskúšala všetky, ktoré sa na moje vlasy dali použiť, takže všetky okrem varianty Ylang Ylang pre svetlé vlasy.


Šampónky sú balené v chutných papierových krabičkách a padnú rovno do ruky. Kto nemá skúsenosti s tuhými šampónmi, určite im dajte šancu. Použitie nemôže byť jednoduchšie. Stačí šampón namočiť a prejsť párkrát krúživými pohybmi po mokrých vlasoch a voilà, hustá pena je na svete. Šampóny naozaj parádne penia, vlasy sa s nimi umývajú jedna radosť a sú naozaj účinné, no na druhú stranu vlasy nevysúšajú. Mám celkom citlivú pokožku hlavy, takže som so šampónmi vždy opatrná, ale aj v tomto ohľade dopadla Navia na výbornú. Okrem praktického balenia, takéto tuhé šampóny aj dlho vydržia. Navyše máte k dispozícii dve veľkosti - malé 25g balenie, ktoré si môžete obstarať na skúšku a 50g XXL balenie, keď už viete, ktorý je váš vyvolený :).



Navia tuhý šampón Čajovník pre mastné vlasy

Navia Čajovník bola u mňa jasná prvá voľba kvôli rýchlemu masteniu mojich vlasov. A môžem povedať, že účel si naozaj svedomito plní. Keď som ho použila prvýkrát zdalo sa mi, že mi trochu vysušil konce, ale potom akokeby si na neho vlasy privykli a už sa to nikdy nestalo. Šampónik dodáva krásny lesk, má sviežu čajovníkovú vôňu a skutočne sa mi vlasy tak nemastia a umývanie sa mi pri jeho použití predĺži o jeden deň. Určite odporúčam všetkým držiteľkám mastnejších typov vlasov.

Zloženie: Sodium Cocoyl Isethionate (jemný tenzid z kokosového oleja), Chamaemelum Nobilis Distillate (harmančekový hydrolát), Sodium Lauryl Sulfoacetate (tenzid z kokosového oleja), Butyrospermum Parkii Butter (bambucké maslo), Melaleuca Alternifolia Leaf Oil (čajovníkový EO), Panthenol, Aqua-Glycerin-Hydrolyzed Silk (tekutý hodváb), Glycerin, Hydrolyzed Rice Protein, Azadirachta Indica Leaf powder (nimbový Bio prášok), Chlorella Vulgaris Powder (prášok z chlorely BIO), Limonene*
*vyskytujúce sa prirodzene v siliciach



Navia tuhý šampón Santalové/Vzácne drevo pre všetky typy vlasov

Na Navia Santalové drevo, resp. Vzácne drevo (zbrusu nový názov) som čítala len samé skvelé recenzie a keďže mám vlasy mastnejšie pri korienkoch, no ku končekom sú skôr suchšie, povedala som si, že si ho tiež vyskúšam na vlastnej koži. Šampón má neuveriteľne prekrááásnu vôňu santalového dreva a pričuchávala by som si k nemu aj celý deň. Vlasom dodáva neskutočný lesk - najviac zo všetkých vyskúšaných - rovnako ako hebkosť, pričom sa však vlasy prehnane nemastia. Tento šampónik som si obľúbila asi najviac (aj keď sú všetky tri skvelé), a preto niet divu, že oňho práve na blogu aj súťažíme.

Zloženie: Sodium Cocoyl Isethionate (jemný tenzid z kokosového oleja), Chamaemelum Nobilis Distillate (harmančekový hydrolát), Sodium Lauryl Sulfoacetate (tenzid z kokosového oleja), Butyrospermum Parkii Butter (bambucké maslo), Panthenol, Aqua-Glycerin-Hydrolyzed Silk (tekutý hodváb), Glycerin, Hydrolyzed Rice Protein, Juglans Regia Seed Coat Powder (orechový prášok), Santalum Spicatum Oil (EO Santalové drevo), Aniba Rosaeodora Oil (EO Ružové drevo), Cedrus Atlantica Bark Oil (EO Cédrové drevo), Linalool*
*vyskytujúce sa prirodzene v siliciach



Navia tuhý šampón Maca proti vypadávaniu vlasov

Ako sa hovorí, do tretice všetko dobré. Šampón Navia Maca je určený proti vypadávaniu vlasov, keďže koreň macy je veľmi známy svojimi blahodárnymi účinkami na podporu rastu vlasov a zamedzenie ich straty. Aj tento šampón je výborný, vlasy sú po ňom krásne lesklé a nafúknuté, ale o trochu rýchlejšie sa mastnili, takže by som ho zaradila na pomyselné tretie miesto. Pri tomto šampóne nemôžem pôsobenie na vypadávanie posúdiť, keďže mi vlasy padajú minimálne, ale všetky tri šampóniky používam už dlhšie a môžem len potvrdiť, že všetky skvelo pôsobia na rast a výživu vlasov. Vlasy by nemohli byť spokojnejšie :).

Zloženie: Sodium Cocoyl Isethionate (jemný tenzid z kokosového oleja), Urtica Dioica Leaf Water (žihľavový hydrolát), Sodium Lauryl Sulfoacetate (tenzid z kokosového oleja), Maca Extract (Glycerin, Aqua, Lepidium Meyenii Root Extract), Hydrogenated Persea Gratissima Oil (avokádové maslo), Panthenol, Rosmarinus Officinalis Leaf Oil (EO Rozmarín), Paeonia Officinalis Root Powder (pivoňkový prášok), Limonene*, Linalool*
*vyskytujúce sa prirodzene v siliciach



Zhrnutie:
praktické balenie
výborne penia
 veľmi účinne umyjú
vlasy nevysušujú
nedráždia pokožku hlavy
vlasy sa ľahko rozčesávajú
dodávajú vlasom vysoký lesk a hebkosť
veľmi príjemná cena

nič :)

!SÚŤAŽ!
Ak vás šampóniky zaujali, máte výbornú príležitosť si o jeden z nich na blogu práve zasúťažiť na tomto linku. Súťaž prebieha do 21.7.2017, tak neváhajte, možno sa šťastie usmeje práve na vás :).


Šampóniky som si objednala z e-shopu bionatural.sk. Ako je už z recenzie jasné, som s nimi nadmieru spokojná a odporúčam ich ako jedni z najlepších na trhu. V ponuke ich môžete nás na nasledujúcich odkazoch:
Čajovník (25g) - 4,50€
Maca (25g) - 4,50€

Pri nákupe môžete na e-shope využiť aj tieto zľavové kódy:

Zľava 3€ pri nákupe nad 30€, kód: 10dg3 
Zľava 5€ pri nákupe nad 50€, kód: 10dg5 

6 komentárov:

  1. Ja mam velmi rada sampuchy od Ponio. Su take super, ze ma ani nelaka experimentovat s inou znackou. No Navia ma zase dobre tuhe deodoranty.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. idem vyskúšať,šampúch potrebujem niečím striedať.moja hlava si naň zvykla a už nie je tak super ako na začiatku.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som veľkým fanúšikom šampúchov od značky Ponio. Aktuálne mám štvrtý (mením akurát len jednotlivé varianty, ale stále ostávam u Ponia) a používam ich už viac než rok. Za ten čas som sa úplne zbavil lupín (v minulosti som ich mal tak nárazovo, začiatkom jari a jesene), vlasy sa mi menej mastnia a po spotrebovaní produktu neostáva žiaden prázdny plastový obal, čo ma teší takisto :) Navia má za mňa skvelé deodoranty alebo kvetové vody :)

    Patrik
    http://www.meshommes.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mala som Macu a môžem jednoznačne odporučiť ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Parádní článek! Koukam, že to máme s tou (ne)aktivitou na blogu podobně :)) A to je škoda, protože mě čtení blogů hrozně baví, tak se na to teď pokusím vymezit trochu víc času. Tuhé šampony od Navie plánuji vyzkoušet úplně všechny, a to včetně varianty ylang-ylang (i když mám tmavé vlasy), a to proto, že tu vůni zbožňuju :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vystihla si to :). Poslednú dobu nejak zápasím s prácou a voľným časom a veľmi ma mrzí, že sa blogu nemám čas plnohodnotne venovať. Nejak to musím vyšpekulovať :).

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...