pondelok 17. októbra 2016

Akamuti organický balzam na pery med a harmanček | Girl Goes Bio

Ahojte všetci, dnes som si pre vás pripravila recenziu na ideálny produkt do toho sychravého počasia. Zima je už za rohom a s ňou stúpa aj hrozba popraskaných a vysušených pier. Všetkému však nie je koniec! Mám tu pre vás malý zázrak, s ktorým budú vaše pery ako v bavlnke :). 

Akamuti balzam na pery med a harmancek

Na prírodné produkty značky Akamuti som pokukovala už dlhšiu dobu, takže keď mi zo slovenského e-shopu s prírodnou kozmetikou bionatural.sk ponúkli na recenziu nejaké produkty môjho výberu, neváhala som a hneď som si jeden od Akamuti aj vybrala, konkrétne ich organický balzam na pery.

Akamuti bio balzam na pery s medom a harmancekom

Akamuti organický balzam na pery med a harmanček je jedným slovom skvelý. Má veľmi príjemnú maslovú konzistenciu a veľmi ľahko sa nanáša. Na perách sa ihneď pri aplikácii rozpúšťa a kĺže so po nich jedna radosť. Vytvorí hladkú ochrannú vrstvu, ktorá na perách pretrváva. Čo sa mi veľmi páči je aj fakt, že do balzamu nie sú pridané žiadne zložky navyše pre parfumáciu či vylepšenie chuti, ako tomu často býva v balzamoch a je to podľa mňa úplne zbytočné. Vôňa aj chuť sú preto veľmi neutrálne.

A čo účinky? Proste vynikajúce. Pery sú hydratované, jemnučké a neuveriteľne hebké na dotyk. Na nejaké suchotinky môžete rovno zabudnúť. Používam ho párkrát do dňa a moje pery sú stále vyživené a vďaka pravidelnému používaniu zostávajú v tip top stave. Výsledok je vidieť už po pár použitiach.

Akamuti organicky balzam na pery med a harmancek

Keby ste ešte pochybovali, či tento balzam musíte mať, pozrime sa na jeho krásne prírodné zloženie, ktoré pozostáva z čistých účinných látok. Hydratačné a ochranné oleje a maslá a k tomu ešte med, ktorý zaručí hebkosť a výživu. Kelímok balzamu je naozaj veľký a stačí naniesť skutočne málo, takže odhadujem, že produkt vydrží aspoň pol večnosti. Balzam som si tak zamilovala, že už používam len tento a môj predošlý obľúbenec od LUSHu zapadá prachom :D. A to bol dlhé roky môj favorit... 

INCI: Sweet Almond Oil (Prunus Dulcis), Organic Extra Virgin Olive Oil (Olea Europaea), Organic Beeswax (Cera Alba), Organic Cocoa Butter (Theobroma Cacao), Organic Fairtrade Honey, Chamomile Essential Oil (Anthemis Nobilis). Limonene* 
* naturally occurring constituents of the essential oil

Zloženie: mandľový olej, extra panenský olivový olej, organický včelí vosk, organické kakaové maslo, organický med, harmančekový esenciálny olej, limonen*
* zložka prírodných esenciálnych olejov

Prehľad jednotlivých zložiek so stručným popisom nájdete v PRÍRODNOM SLOVNÍČKU

Akamuti prirodny organicky balzam na pery med a harmancek

Myslím, že nie je čo dodať. Prírodné balzamy na pery nie sú náročné produkty na výrobu, avšak tento predčil aj moje očakávania. Skutočne vynikajúci prírodný balzam, ktorý pery skvelo hydratuje, vyživuje a chráni ich aj v tomto nečase. Ak hľadáte účinný prírodný balzam, tak je tento dokonalou voľbou. Čo sa týka mňa, ja už poškuľujem aj po druhom balzame od Akamuti, v tomto prípade s citrusmi a kakaom. Však potrebujem balzam aj do druhej kabelky, nie? :D.

Akamuti organický balzam na pery Med a harmanček (15 ml) si môžete zakúpiť na tejto stránke e-shopu bionatural.sk, kde vás vyjde na 5,58€. Vaše pery vám za to budú do smrti vďačné! Touto cestou by som aj ja rada poďakovala e-shopu bionatural.sk za poskytnutie produktu na recenziu a parádne ošetrené pery :). 

3 komentáre:

  1. Konzistence je tedy velmi lákavá :) Taky nemám ráda, když se všude cpe zbytečně parfemace a není to třeba.

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...