pondelok 14. novembra 2016

Prírodný šampón Lesk citróna i+m Naturkosmetik | Girl Goes Bio

Prírodné šampóny sú jedným z kozmetických produktov, ktoré skúšam asi najradšej. Odkedy som prepadla fenoménu prírodnej kozmetiky, moje dlhé-roky-farbením-trápené vlasy nabrali druhý dych. Veľmi rada preto skúšam rôzne produkty a zisťujem, ktoré im vyhovujú najviac a zabezpečia, že moje vlasy nevyzerajú ako zoschnutá slama. Na jeden takýto produkt tu máme dnes recenziu, a to na prírodný šampón Lesk citróna z dielne nemeckej prírodnej kozmetiky i+m Naturkosmetik.

i+m naturkosmetik prirodny sampon lesk citrona

O prírodnej značke i+m Naturkosmetik som sa dozvedela až na stránkach e-shopu bionatural.sk, kde som si mohla vybrať pár produktov na recenziu (za čo im touto cestou chcem veľmi poďakovať). Veľmi ma zaujali ich prírodné šampóny so šetrným tenzidovým zložením - k tomu sa však ešte dostaneme. Na svoje vlasy so suchšími končekmi som si vybrala z tejto značky šampón Lesk citróna, ktorý je určený na normálne až suché vlasy, pričom im sľubuje dodať nielen potrebnú hydratáciu, ale zároveň aj oslnivý lesk.

i+m naturkosmetik prirodny sampon lesk citrona pre normalne a suche vlasy
Z prírodných šampónov obľubujem tie, ktoré fungujú na báze šetrných cukrových tenzidov, glukozidov a glutamátov. Preto ma aj zaujali práve šampóny i+m Naturkosmetik, ktoré takéto zloženie mali. Keď mi však šampónik prišiel, pýšil sa nálepkou nová receptúra a na moje prekvapenie obsahoval coco-sulfát. Popravde som sa toho trochu zľakla, lebo mám dosť citlivú pokožku hlavy a bežné sulfáty používané v šampónoch jej teda vôbec nevyhovovali.

Coco-sulfát je však sulfát, ktorý je povolený v certifikovanej bio kozmetike a mal by byť veľmi šetrný a nespôsobovať dráždivú reakciu ako jeho ostatní bratia zo sulfátovej rodiny. Čítala som však, že napriek tomu niektorým ľudom nevyhovuje. Nakoniec som prestala otáľať a jednoducho šampón vyskúšala a musím povedať, že moje obavy boli úplne zbytočné. Šampón je naozaj veľmi šetrný a moja citlivá pokožka je s ním veľmi spokojná.

Šampón Lesk citróna prichádza v 250ml balení s praktickým dávkovačom, vďaka ktorému nemusíte fľašku žmýkať až do odpadnutia, aby ste z nej vôbec dostali pár kvapiek šampónu. Šampón má príjemnú jemnú citrusovú vôňu a pení nadmieru dobre, predpokladám, že práve vďaka spomínanému sulfátu. Čo ma veľmi potešilo je, že zatiaľ čo šampón vlasy veľmi dobre umyje, k pokožke je citlivý a vlasy nevysúša. Vlasy sú po uschnutí hydratované, neuveriteľne lesklé a viackrát som dostala komplimenty od kolegov, či som bola u kaderníčky, lebo vyzerali pekne upravené. A to som ich pritom nechala len voľne vysušiť na vzduchu :). V porovnaní s mojím obľúbencom od Weledy, vlasy nie sú až tak hydratované (ale nie sú suché), avšak sú viac lesklé.

i+m naturkosmetik glanz shampoo zitrone

INCI: Aqua, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Glycerin, Sodium Coco-Sulfate, Lauryl Glucoside, Polyglyceryl-10 Laurate, Citrus Limon Fruit Extract*, Chamomilla Recutita Flower Extract*, Glycine Soja Oil*, Olea Europaea Fruit Oil*, PCA Glyceryl Oleate, Disodium Cocoyl Glutamate, Betaine, Glyceryl Caprylate, Sodium Phytate, Alcohol*, Sodium Cocoyl Glutamate, Lactic Acid, Parfum***, Levulinic Acid, p-Anisic Acid, Sodium Levulinate, Citric Acid, Citral**, Citronellol**, Limonene**, Linalool**
* organic agriculture 
** from natural essential oils 
*** natural fragrance mixture

Zloženie: voda, šťava z listov aloe vera*, rastlinný glycerín, coco-sulfát sodný, lauryl glukozid (cukrový tenzid), polyglyceryl-10 laurát, extrakt z plodov citrónovníka pravého*, extrakt z harmančeka pravého*, sójový olej*, olivový olej*, PCA glyceryl oleát, cocoyl glutamát disodný, betaín, glyceryl kaprylát, fytát sodný, cocoyl glutamát sodný, kyselina mliečna, vôňa***, kyselina levulová, kyselina p-anízová, levulát sodný, kyselina citrónová, zložky prírodných esenciálnych olejov
* z ekologického poľnohospodárstva
** z prírodných esenciálnych olejov
*** prírodná vonná zmes

i+m naturkosmetik shine shampoo for dry and normal hair

Zloženie je veľmi podobné ako pri iných prírodných šampónoch. Hlavnou čistiacou zložkou je už spomínaný coco-sulfát a nechýbajú glukozidové tenzidy a cocoyl glutamáty. O hydratáciu sa zas postarajú oleje a šťava z aloe vera. Extrakt z harmančeka zabezpečí zdravý stav pokožky hlavy. Tento prírodný šampón splnil moje očakávania a je naozaj výborný pre držiteľky suchých vlasov. Dodá lesk a hydratáciu, pritom vlasy nezaťaží a citlivú pokožku nedráždi. Prírodná kozmetika i+m Naturkosmetik si určite zaslúži našu pozornosť.

Šampón Lesk citróna značky i+m Naturkosmetik (250ml) si môžete zakúpiť na tomto linku bionatural.sk za 12,20€ a môžete sa tešiť z krásnych lesklých vlasov :). Za mňa pre dnes všetko, prajem všetkým príjemný deň!

4 komentáre:

  1. Pekna recensita, zatial som ziadny prirodny sampon neskusala, ale velmi by som chcela, pretoze ma hlava strasne stale svrbi po umyti
    LIFE IN PICTURES BY LU

    GIVEAWAY SO ZENDIUM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to určite vyskúšaj nejaký prírodný šampón, mne bežné šampóny dosť dráždili pokožku hlavy a s prírodnými úplná spokojnosť... Tento je super a takisto aj Weleda šampóny sú výborné a veľmi šetrné :)

      Odstrániť
  2. Šampony taky testuju ze všeho nejraději :D Tenhle jsem měla ve vzorečku a asi před týdnem jsem ho použila. Sice nemám suché vlasy, ale i tak na mě udělal výborný dojem. Opravdu skvěle pění a vlasy po něm byly takové hebké, pružné, ale přitom pevné. Vzhledem ke coco-sulfátu jsem se dost bála, že mě zase bude svědit hlava, ale naštěstí se tak nestalo. Možná, že by mi začal vadit až po více použitích. Na druhou stranu se mi ale po něm udělaly trochu lupy, což přisuzuju právě coco-sulfátu. I tak bych ale hrozně ráda vyzkoušela verzi na objem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem čím to je, ale vždy keď mám nový šampón, tak sa neviem dočkať, kedy ho vyskúšam :D Inak nemôžem súhlasiť viac :) Skvelý šampónik, takisto som sa najprv bála toho coco-sulfátu, ale u mňa obstál na jednotku a tiež plánujem vyskúšať aj iné šampóny z tejto značky :).

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...