utorok 17. januára 2017

Produkty včerajška: Spotrebované prírodné produkty - október až december 2016 | Girl Goes Bio

Niekedy sa mi ani nezdá, ako ten čas letí a zrazu mrknem do košíka s vypotrebovanými produktmi a je čas na ďalší zhrňujúci článok. Tak som tu opäť s novou várkou spotrebovancov a poviem vám, že sa ich za tie 2-3 mesiace zase nazbieralo.

Natural products Weleda Alverde Akamuti Mylo Soaphoria Bubble and Bee Beyond Organic

Čistenie pleti

Weleda mandlovy pletovy olej Beyond cistiaca pena na problematicku plet

Beyond čistiaca pena na problematickú pleť - príjemná penička vhodná na pleť so sklonom k akné. Zatiaľ čo vôňa nie je nič moc, pena veľmi pekne očistí pleť a postará sa aj o zapálené a podráždené miesta. Komu nevyhovuje odličovanie olejom, nech sa na ňu určite mrkne. CELÁ RECENZIA
50 ml / 11,55€ / link

Weleda mandľový pleťový olej - tento olej som používala na odlíčenie, a to hlavne očí a očného okolia, keďže je veľmi šetrný a vhodný aj pre citlivú pleť. Krásne sa s ním odličuje a všimla som si aj pozitívny vplyv na rast mihalníc a obočia. Čo pre tie menej obdarené, ako som ja, je naozaj veľké pozitívum :D. Na odlíčenie stačí pár kvapiek na navlhčený tampón a prekvapivo sa mi s ním odličuje lepšie ako s kokosovým olejom. Určite kúpim znovu aj napriek vysokej cene. 
50 ml / 14,36€ / link


Pleťová starostlivosť

Soaphoria hamamelova kvetova voda Akamuti cajovnikova kvetova voda

Soaphoria hamamelová kvetová voda - stálica spotrebovaných produktov, až je mi trápne ju sem dávať, ale keď je to tak super vodička :). Účinne stiahne rozšírené póry a vyrážky, potlačí začervenanie. Výsledok je naozaj viditeľný. Už som ju kúpila toľkokrát, že ak by som si tie fľaštičky odkladala do zberu so sklom, mohla by som rozbehnúť celkom dobrý biznis :D. Nútim ju všetkým na okolo, takže ani vás to neminie :). RECENZIA
50ml / 4,90€ / link

Akamuti čajovníková kvetová voda - ďalšia skvelá voľba pre tonizáciu problematickej pleti. Účinky sú podobné ako pri tej hamamelovej. Veľmi rada tieto dve pleťové vody striedam, naučila som sa, že najúčinnejšie je pri potláčaní výskytu akné meniť produkty a nepoužívať stále tie isté, akné tak zostáva v napätí a neudomácni sa :D. Čajovníková voda má príjemnú osviežujúcu vôňu a účinky sú takmer rovnaké ako pri hamamelovej. Oproti nej má však určite lepšie prevedenie s rozprašovačom, vďaka ktorému neminiete tak veľa a zároveň vodu ľahko nanesiete rovnomerne na celú pleť. RECENZIA
100ml/ 9,35€ / link

Weleda kosatcovy hydratacny krem na zmiesany typ pleti

Weleda kosatcový hydratačný krém - ďalšia klasika overená časom, ktorá veľmi vyhovuje zmiešanému typu mojej pleti so sklonom k akné ale aj suchým miestam. Krém je veľmi jemný, no zároveň dostatočne hydratačný, vhodný aj na citlivú pleť. Výborný do armády produktov na akné. RECENZIA
30ml / 11,48€ / link


Telová starostlivosť

Bubble and Bee Pit Putty Cream Lavender Vanilla

Bubble & Bee Pit Putty Cream organický deodorant levanduľa-vanilka - najlepší prírodný deodorant, ktorý som vyskúšala. Krémový deo s krásnym prírodným zložením, ktorému nie je čo vytknúť a s vôňou, ktorá trvá a trvá. Skvelá konzistencia zaručuje príjemné nanášanie a účinkami trofne aj hocijaký hliníkom-preplnený antiperspirant z drogérky. Naozaj na neho môžem písať len samé ódy. Smutná správa však je, že zatiaľ čo cena nie je až taká zlá, po pripočítaní shippingu z Ameriky sa posúva do kategórie veľmi predražených výrobkov, čo je večná škoda. Po jeho vyskúšaní sa mojím novým životným cieľom stalo nájsť dostupnú alternatívu na slovenskom trhu. Hľadanie začalo :).
57g / 10,85 USD / link

Mylo mydlo Soľ nad zlato - soľné mydlo vhodné na telo či tvár s veľmi sviežou vôňou, ktoré určite poteší každého milovníka mydla. Príjemná vôňa, hutná pena, šetrné voči pokožke. Mylo mydlá určite ostávajú v mojom hľadáčiku. RECENZIA
100g / 4,40€ / link


Vlasová starostlivosť 

Weleda ovseny regeneracny sampon ovsena regenracna kura ovseny regeneracny kondicioner

Weleda ovsený regeneračný šampón - zas a znovu :). Keď ho tie moje vlasy majú tak rady... Super hydratačný, prírodný šampón, ktorý je skvelý na suché či poškodené vlasy. Vlasom dodá lesk a hebkosť bez ich zaťaženia. RECENZIA
190ml / 8,96€ / link

Weleda ovsená regeneračná kúra - parádna dvojka s ovseným šampónom, hĺbková hydratácia, ktorou nepohrdnú ani najsuchšie vlasy, avšak ich nemastí. Vlasy sa rozčesávajú ako z rozprávky. Pri pravidelnom používaní vidieť ako sa vlasy pekne regenerujú a vyzerajú omnoho lepšie ako potom, čo ste ich veľmi neuvážene skoro usmrtili odfarbovaním, ako v mojom prípade (už im tie roky trápenia vynahrádzam hennou). Pre mňa najlepší prírodný kondicionér. RECENZIA
150ml / 9,68€ / link

Weleda ovsený regeneračný kondicionér - nie tak hutný ako kúra, stále však veľmi výživný a hydratujúci. Ľahko sa nanáša a zatiaľčo nehydratuje až tak extrémne ako kúra, je jej naozaj veľmi podobný. Ak máte normálne či mastné vlasy a nepotrebujete taký stupeň hydratácie ako v prípade kúry, určite na neho mrknite. Weleda to s vlasovou kozmetikou proste vie :).
200ml / 9,68€ / link


Dekoratívna kozmetika

Alverde mascra false lashes Alverde natural nail polish

Alverde špirála False Lashes - druhé balenie tejto špirály od Alverde. Pekné predĺži, neopadáva a za ten peniaz je to naozaj dobrá maskara. Síce som s ňou bola spokojná, ale už mám v tejto kategórii nového favorita od Alverde - maskaru First Class Volume - určite ešte o nej bude na blogu reč ;).
11ml / 4,59€ / Dm drogéria

Alverde prírodný ošetrujúci lak na nechty - síce som lakovanie nechtov zo svojho denného repertoára vypustila, no ak si ich chcem upraviť, siaham len po tomto laku. Rýchlo zaschne, nechty sa lesknú a vydržia pekné niekoľko dní. A keby sa mi z prvého balenia vďaka veľmi tekutej konzistencii nepodarilo tretinu vyliať, určite by som ešte mala čo používať. Kríza však bola odvrátená hneď pri ďalšej návšteve dmky :). RECENZIA
10ml / 3,49€ / Dm drogéria


6 komentárov:

  1. Kosatcový krém od Weledy ma veľmi láka, takže ho asi skúsim. Čo sa týka tej riasenky od Alverde, mne sa veľmi otláčala a rozmazávala, ťažko sa mi aj odličovala. Stále som po odlíčení mala čierne kruhy pod očami, takže za mňa nie.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi pekný článok! Weleda produkty mám veľmi rada, ja som najradšej používala ich peeling na nohy :)
    Caroline

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Neviem ako je to možné, ale nevedela som, že majú aj peelingy, musím obzrieť, vďaka za tip :)

      Odstrániť
  3. Ten lak na nechty by som rada vyskúšala, ale neviem ho v Ba nájsť... dúfam, že je to len chvíľkové, že ho zas budú mať :)


    Flung out of space

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, keď som bola naposledy v dmke, tiež ho mali vypredaný, snáď ho čoskoro doplnia. Tuším, že sa nabudúce zásobím :D.

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...