pondelok 6. februára 2017

Weleda pupalkový revitalizačný telový olej | Girl Goes Bio

Tento týždeň na blogu otvoríme recenziou na produkt z kategórie rozmaznávania, ktorý je ako stvorený pre suchú pokožku, ktorá teraz v zime potrebuje regeneráciu a relax ako soľ - Weleda pupalkový revitalizačný olej.

Weleda pupalkovy revitalizacny telovy olej na regeneraciu pokozky

Keď mi zo slovenského e-shopu Babičkina záhrada poslali balíček na recenziu, veľmi som sa potešila, keď som v ňom objavila pupalkový olej od Weledy. Pri pohľade na moju vysušenú pokožku, ktorá túto zimu veľmi ťažko zvláda, nebolo o vhodnosti ich skvelého výberu pochýb. Keď som začala o olejčeku zisťovať viac, najprv ma dosť zarazila cena, nad ktorou som metaforicky veľmi silno pozdvihla obočie (bohužiaľ len metaforicky, keďže toho v skutočnosti nie som schopná). No po prvom odskúšaní mi bolo jasné, že ide o naozaj luxusnú vecičku v telovej starostlivosti.

Weleda pupalkovy revitalizacny olej na regeneraciu pokozky

Pupalkový olejček prichádza v typickej Weleda flaštičke zo zeleného skla, do ktorej už tradične čapujú všetky svoje magické toniky a olejčeky. Hneď po otvorení ma očarila tá vôňa... svieža kvetinová, tak úžasná vôňa, že by som si priala, aby všetky moje kozmetické produkty mohli presne tak voňať. Mohla by som o nej skutočne básniť aspoň na dva odseky. Síce netuším ako voní pupalka, ale ak takto, tak potom chcem, aby všetko voňalo ako pupalka :D

Olejček je žltej farby a vďaka príjemnej konzistencii sa ľahko nanáša na pokožku. Aplikujem ho rovno po sprche, keď je pokožka ešte mokrá. Takýmto spôsobom sa veľmi ľahko a rýchlo vstrebe do pokožky, nevytvorí sa na nej mastný film a oleja neminiem veľa. Stačí pár kvapiek, takže predpokladám, že pôjde o ďalší produkt, ktorý vydrží dlhšie ako ja :D. Pokožka je po použití hydratovaná, hladká a hebká. Zostáva vyživená po dlhú dobu. Olejček podporuje hojenie a zjednocuje štruktúru pokožky. Tá je po pár týždňoch používania viditeľne pružnejšia. Jediné, čo mi na pupalkovom oleji až tak nevyhovuje, je spôsob dávkovania. Kvapkadlo je totiž dosť benevolentné a z fľaštičky sa olej doslova leje. Keďže ho stačí veľmi málo, musíte byť extra opatrní, aby ste zbytočne neminuli. Rozmarínové tonikum od Weledy funguje rovnako, avšak kvapkadlo v tom prípade dávkuje pekne po kvapkách a máte omnoho lepšiu kontrolu nad množstvom, ktoré použijete.

Weleda prirodny pupalkovy revitalizacny telovy olej

INCI: Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Sesamum Indicum (Sesame) Seed Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Olea Europaea (Olive) Oil Unsaponifiables, Panicum Miliaceum (Millet) Seed Extract, Oenothera Biennis (Evening Primrose) Oil, Hippophae Rhamnoides (Sea Buckthorn) Oil, Fragrance (Parfum)*, Limonene*, Linalool*, Benzyl Benzoate*, Benzyl Salicylate*, Geraniol*, Citral*, Eugenol*, Farnesol*.
* from natural essential oils

Zloženie: jojobový olej, sezamový olej, slnečnicový olej, olej z pšeničných klíčkov, makadamiový olej, nezmydelniteľný podiel olivového oleja, extrakt zo semien prosa, pupalkový olej, rakytníkový olej, vôňa*, limonen*, linalool*, benzyl benzoát*, benzyl salicylát*, geraniol*, citral*, eugenol*, farnezol*
* zložky prírodných esenciálnych olejov

Ak sa chcete o jednotlivých zložkách dozvedieť viac, ich prehľad so stručnou charakteristikou a vlastnosťami nájdete v PRÍRODNOM SLOVNÍČKU.

Weleda pupalkovy revitalizacny olej na regeneraciu pokozky

Pupalkový olej obsahuje zmes blahodárnych prírodných olejov, ktoré zaručujú prvotriednu hydratáciu a ochranu pokožky. Samotný pupalkový olej ako zložka je získavaný zo semien pupalky bohatých na omega-6 mastné kyseliny, vďaka čomu je skvelý pre suchú pokožku a kožné problémy typu ekzém a pod. Extrakt zo semien prosa má takisto protizápalové a regeneračné účinky. Čo sa týka zloženia, olej má certifikát NaTrue a zloženie je naozaj veľmi pekné. Jediné, na čo si treba dávať pozor sú prítomné staré dobré zložky prírodných esenciálnych olejov, benzyl benzoát a benzyl salicylát, ktoré pre niektorých môžu spôsobovať podráždenie či alergiu.

Zhrnutie:
olejček pokožku hydratuje, regeneruje a vyživuje po dlhú dobu
✔ nedráždi
pokožka je hladká a pružnejšia
krásna vôňa
prírodné zloženie, certifikát NaTrue
stačí veľmi málo, dlho vydrží

vyššia cena
trochu nepraktické dávkovanie 

Weleda revitalizacny pupalkovy telovy olej

Weleda pupalkový revitalizačný telový olej (100ml) som dostala od zlatých ladies z babickinazahrada.sk, kde ho nájdete v ponuke za 17,50€. Touto cestou by som im takisto chcela veľmi pekne za produkt poďakovať. Do pupalkovej vône som sa zamilovala a pôjdem omrknúť, čo všetko pupalkové u Weledy nájdem :).


4 komentáre:

  1. Má krásnou barvičku :) Já mam od Weledy pupalkový sprchový krém a musím říct, že vůně mi úplně nesedla. Ale je možné, že olej voní třeba trošku jinak. A stejně, sto lidí, sto chutí :)

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobré vedieť, ďakujem, budem musieť v drogérií otestovať, či mi celá rada tak dobre vonia :).

      Odstrániť
  2. Silvi, mám doma stejný olejík a přiznám se, že ze začátku jsem se trošku lekla, co je to za vůni. Přišla mi nezvyklá, taková zelená, rostlinná či co. Ale velice brzo jsem si na ni zvykla a teď mi ohromně voní :-)

    Jo a až při čtení Tvého článku jsem si uvědomila, že máš s tím dávkováním pravdu! Jakože rozdíl ve vlasovém toniku a tělových olejích. Ačkoli mají stejnou láhev, tak víčko je čímsi jiné. A možná fakt lepší u tonika :-)

    Bebe

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja som na tej vôni pomaly závislá, vždy keď idem okolo olejčeka v kúpelni, si čuchnem :D.

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...