nedeľa 31. júla 2016

Produkty zajtrajška: Zakúpené prírodné produkty za júl 2016 | Girl Goes Bio

Ďalší mesiac za nami a tak tu máme ďalší zhrňujúci článok. Tentoraz som si pre vás pripravila prehľad produktov prírodnej kozmetiky, ktoré som si počas tohto mesiaca zakúpila, či už na základe pozitívnych recenzií alebo dobrých skúseností s výrobkami.

Weleda ovseny sampon Couleur Caramel ocna cierna linka Weleda ruzovy dezodorant Weleda rozmarinove tonikum Lily Lolo fixacny puder

Vlasová starostlivosť 

Tentokrát dominujú produkty od Weledy, o ktorých som počula len samé dobré veci, a tak skončili aj v mojom nákupnom košíku. 

Weleda ovseny regeneracny sampon na suche a poskodene vlasy

Weleda ovsený regeneračný šampón - ako som už spomínala v jednej recenzii, stále pátram po dokonalom šampóne na moje vlasy, ktorý by im plne vyhovoval. Moje vlasy sú totiž v dĺžkach dosť vysušené a lámu sa (po dlhoročnom chemickom farbení), avšak pri korienkoch sa celkom rýchlo mastia. Keďže som s produktmi od Weledy vždy spokojná, rozhodla som sa vyskúšať ich šampón na suché a poškodené vlasy. Šampón by mal vlasy regenerovať a vyhladiť, obnoviť ich štruktúru a dodať im lesk. Zatiaľ som ho vyskúšala len zo dvakrát, ale vyzerá to veľmi sľubne :). 

Weleda rozmarinove vlasove tonikum na podporu rastu vlasov

Weleda rozmarínové vlasové tonikum - zatiaľ čo šampón som zvolila na suché vlasy, na starostlivosť o moju pokožku hlavy mi prišlo ideálne toto tonikum. Rozmarínová vodička by okrem podpory rastu vlasov totiž mala pri pravidelnom používaní aj regulovať obsah tuku v pokožke hlavy a udržovať jej zdravý stav. Tonikum má krásnu rozmarínovú vôňu a vlasy sú po ňom nielen pekne prevoňané ale aj neuveriteľne hebké. Aplikujem ho každý deň na pokožku hlavu a aj do dĺžok. Na účinky, čo sa týka rastu vlasov a regulácie mazu som veľmi zvedavá, určite vás budem updatovať! 


Telová starostlivosť 

Weleda ruzovy sprejovy dezodorant

Weleda ružový dezodorant - deodorant s omamnou vôňou ruží, ktorá je v prírodnej kozmetike veľmi obľúbená. Prírodné deodoranty sa zvyčajne natierajú prstami, a zatiaľ čo som s nimi veľmi spokojná, musím uznať, že je to trošku nepraktické. Preto som sa rozhodla vyskúšať práve tento sprejový variant, ktorý sa spolieha na obsah zložiek esenciálnych olejov a výťažkov z ruží. Samozrejme, ako v prípade každého prírodného deodorantu, nezabraňuje poteniu, ale pomáha s neutralizáciou zápachu. Sprejové prevedenie mi príde veľmi praktické, hodíte ho do tašky a môžete bez problémov ľahko aplikovať opakovane počas dňa. Som veľmi zvedavá na jeho účinnosť a výdrž. 


Dekoratívna kozmetika 

Lily Lolo finishing powder fixacny puder translucent silk

Lily Lolo fixačný púder Translucent Silk - jeden z mojich obľúbených produktov dekoratívnej kozmetiky, minerálny púder. Z tohto fixačného púdru som mala najprv vzorku, z ktorej som bola úplne nadšená, takže som hneď po jej domíňaní a vyklepaní každého zrniečka bez zaváhania kúpila veľké balenie. Púder skvele fixuje makeup, pričom vytvára veľmi prirodzený finiš. Nie je matný, ale taký hodvábny, pleť pekne rozžiari. Určite plánujem napísať recenziu :). Recenziu nájdete tu

Couleur Caramel tekuta ocna linka cierna 07 black

Couleur Caramel očná linka čierna - na túto linku som počula samú chválu, tak som ju musela vyskúšať. Musím povedať, že zatiaľ som spokojná, linka má sýtu čiernu farbu a dlho vydrží, avšak treba si dávať pozor, aby ste si ju mechanicky neporušili a takisto je ľahko zmývateľná vodou, takže žiadne silné pretieranie očí či slzenie! 

A čo vy, kúpili ste si nejaké nové prírodné produkty?

2 komentáre:

  1. Ten ovesný šampon od Weledy mám a jsem taky spokojená, psala jsem na něj i recenzi :) Podle popisu vlasů by pro tebe měl být jako dělaný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jj, šampón je úplne super! Presne ako píšeš, mojim vlasom úplne vyhovuje :) Aj kondicionér som si z tej rady kúpila a tiež som nadmieru spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...