štvrtok 30. júna 2016

Hamamelis kvetová voda prírodnej značky Soaphoria | Girl Goes Bio

Ako som vám už spomínala, používanie prírodnej kozmetiky mi veľmi pomohlo v boji proti akné. Okrem zinkovej mastičky, ktorú som vám na blogu nedávno predstavila, som si pre tento účel obľúbila aj jednu skvelú tonizujúcu pleťovú vodu. Reč je o organickej kvetovej vode z hamamelu virgínskeho od slovenskej značky prírodnej kozmetiky Soaphoria, ktorá je pre moju zmiešanú pleť so sklonom k akné skutočne na nezaplatenie.

Soaphoria hamamelova kvetova voda

Hamamelová kvetová voda, v angličtine známa ako Witch Hazel, je hydrolát hamamelu virgínskeho (opadavý ker), ktorý vzniká v procese parnej destilácie jeho listov a kôry. Vďaka tomu je výsledná voda bohatá na mnohé účinné látky s všestranným využitím, ktoré objavili už pôvodní obyvatelia Ameriky. Witch Hazel je veľmi známy svojimi antioxidačnými a sťahujúcimi účinkami, vďaka čomu je veľmi vhodný na aknóznu pleť, ako aj na rôzne kožné problémy, malé poranenia či uštipnutia.

Soaphoria hamamelis

Ja som sa rozhodla vyskúšať organickú hamamelovú kvetovú vodu od slovenskej prírodnej kozmetiky Soaphoria a naozaj neľutujem. Je to jedna z mála mojich tzv. stálic, teda produktov, ktoré kupujem stále znovu a znovu. Hydrolát z hamamelu má skutočne všestranné účinky, pleť nielenže efektívne očistí, ale má aj sťahujúci a protizápalový účinok, čo moja pleť so sklonom k akné naozaj ocení. Pri aplikácii pôsobí na pleti veľmi osviežujúco s mierne chladivým účinkom. Pleť je po nanesení upokojená, nie je podráždená ani začervenaná. Problematické miesta sú naozaj stiahnuté, no pleť ostáva naďalej hydratovaná a nevysúša sa. Takisto som si všimla, že používanie tejto vodičky urýchľuje hojenie akné.

Hamamelova kvetova voda znacky Soaphoria

Hamamelovú vodu aplikujem každé ráno a večer na tonizáciu pleti po jej dôkladnom odlíčení a vyčistení (pleťovým olejom alebo prírodným gélom). Po použití vody nanesiem na tvár pleťový krém, resp. pár kvapiek arganového alebo iného oleja. Hamamelová kvetová voda je takisto výbornou prísadou do ílových pleťových masiek, na ktoré sa môžete tešiť v nasledujúcom článku :).

Hamamelis kvetova voda znacky Soaphoria

Tejto vode naozaj nemám čo vytknúť, konečne som našla pleťovú vodu, ktorá úplne vyhovuje typu mojej pleti.  Na zmiešanú či mastnú pleť so sklonom k akné alebo na citlivú pleť, ktorú trápi začervenanieodporúčam všetkými desiatimi :). Soaphoria ponúka viacero rôznych kvetových vodičiek, ktoré by som určite chcela vyskúšať, či už napríklad ružovú alebo levanduľovú kvetovú vodu, ale neviem či sa k nim dostanem, keďže toto je už moje štvrté balenie hamamelisu :).

Hamamelovú kvetovú vodu (50 ml) som si kúpila na stránke výrobcu Soaphoria.sk za 4,90€ a môžem ju len odporúčať.


A čo vy, používate kvetové vody? A ak áno, ktoré sú vašimi favoritmi?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...