utorok 21. júna 2016

Vitajte na mojom blogu o prírodnej a bio kozmetike | Girl Goes Bio

Vítam vás na mojom blogu Girl Goes Bio!

Už dlhú dobu som sa pohrávala s myšlienkou vytvorenia tohto blogu. Asi pred šiestymi mesiacmi som čistou náhodou natrafila na zahraničnú stránku http://chemicalofthe day.squarespace.com (vrelo odporúčam), ktorá mi konečne otvorila oči, čo sa týka nebezpečenstva používania konvenčnej kozmetiky. Tie horory, čo som z čítania o zložkách obsiahnutých v populárnych kozmetických produktoch zažila, vám nebudem ani opisovať! Rozhodla som sa preto nájsť lepšiu, prírodnú alternatívu, za ktorú mi telo poďakuje. Takú, ktorá nebude preplnené karcinogénmi, syntetickými chemikáliami, ale bude obsahovať účinné prírodné látky s jednoduchým zložením, ktoré mi neškodí a je pre mňa prospešné. Takú, ktorá mi pomaly nerozleptá polovicu tváre a nespôsobí smrť pred 30tkou :D.

Čo by teda na blogu určite nemalo chýbať? Chcela by som sem pravidelne prinášať recenzie o zaujímavých produktoch zo sveta prírodnej a bio kozmetiky, či už z oblasti starostlivosti o pleť, telo a vlasy alebo dekoratívnu kozmetiku. Popísať rôzne alternatívy k jednotlivým typom konvenčnej kozmetiky a odhaliť, kde všade sa škodlivé látky môžu skrývať. Takisto by som určite chcela zahrnúť detailnejšie informácie o bezpečných, resp. nebezpečných zložkách, s ktorými sa môžeme v kozmetike stretnúť. Tématika prírodnej a bio kozmetiky ma veľmi zaujíma, za krátku dobu som sa stala jej veľkým nadšencom. Touto cestou by som sa s vami chcela podeliť o moje skúsenosti, obľúbené produkty a možno aj nejaké DIY recepty. Veľmi sa na to teším a dúfam, že vás blog zaujme.

Užite si čítanie! :)
Silvia

daisy flower


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...